Преузето са www.pravno-informacioni-sistem.rs
6
На основу члана 92. став 2. Закона о основама система образовања и васпитања („Службени гласник РС”, бр. 88/17, 27/18 – др. закон, 10/19, 6/20 и 129/21) и члана 17. став 4. и члана 24. став 2. Закона о Влади („Службени гласник РС”, бр. 55/05, 71/05 – исправка, 101/07, 65/08, 16/11, 68/12 – УС, 72/12, 7/14 – УС, 44/14 и 30/18 – др. закон),
Министар просвете, науке и технолошког развоја доноси
ПРАВИЛНИК
о измени и допуни Правилника о ближим условима у погледу простора, опреме и наставних средстава за остваривање наставних планова и програма образовања и васпитања за стручне предмете за образовне профиле сарадник у драмској уметности, сарадник у музичкој уметности и новинар сарадник у стручној школи
Члан 1.
У Правилнику о ближим условима у погледу простора, опреме и наставних средстава за остваривање планова и програма образовања и васпитања за стручне предмете за образовне профиле сарадник у драмској уметности, сарадник у музичкој уметности и новинар сарадник у стручној школи („Службени гласник РС – Просветни гласник”, број 1/21), назив правилника мења се и гласи:
„Правилник о ближим условима у погледу простора, опреме и наставних средстава за остваривање планова и програма образовања и васпитања за стручне предмете за образовне профиле сарадник у драмској уметности, сарадник у музичкој уметности, новинар сарадник и сарадник у дигиталним медијима у стручној школи”.
После дела: „НОРМАТИВ О БЛИЖИМ УСЛОВИМА У ПОГЛЕДУ ПРОСТОРА, ОПРЕМЕ И НАСТАВНИХ СРЕДСТАВА ЗА ОСТВАРИВАЊЕ ПЛАНОВА И ПРОГРАМА ОБРАЗОВАЊА И ВАСПИТАЊА ЗА СТРУЧНЕ ПРЕДМЕТЕ ЗА ОБРАЗОВНИ ПРОФИЛ НОВИНАР САРАДНИК У СТРУЧНОЈ ШКОЛИ”, додаје се део: „НОРМАТИВ О БЛИЖИМ УСЛОВИМА У ПОГЛЕДУ ПРОСТОРА, ОПРЕМЕ И НАСТАВНИХ СРЕДСТАВА ЗА ОСТВАРИВАЊЕ ПЛАНОВА И ПРОГРАМА ОБРАЗОВАЊА И ВАСПИТАЊА ЗА СТРУЧНЕ ПРЕДМЕТЕ ЗА ОБРАЗОВНИ ПРОФИЛ САРАДНИК У ДИГИТАЛНИМ МЕДИЈИМА”, који је одштампан уз овај правилник и чини његов саставни део.
Члан 2.
Овај правилник ступа на снагу осмог дана од дана објављивања у „Службеном гласнику Републике Србије – Просветном гласнику”.
Број 110-00-165/5/2021-03
У Београду, 9. маја 2022. године
Министар,
Бранко Ружић, с.р.
НОРМАТИВ
О БЛИЖИМ УСЛОВИМА У ПОГЛЕДУ ПРОСТОРА, ОПРЕМЕ И НАСТАВНИХ СРЕДСТАВА ЗА ОСТВАРИВАЊЕ ПЛАНОВА И ПРОГРАМА ОБРАЗОВАЊА И ВАСПИТАЊА ЗА СТРУЧНЕ ПРЕДМЕТЕ ЗА ОБРАЗОВНИ ПРОФИЛ САРАДНИК У ДИГИТАЛНИМ МЕДИЈИМА
А) ШКОЛСКИ ПРОСТОР
1. Специјализована учионица – Информатички кабинет, величина кабинета: 50 m²
2. Специјализована учионица – Демонстрација аудио-визуелног наставног садржаја величина кабинета: 50 m²
Б) ШКОЛСКА ОПРЕМА
1. Специјализована учионица – Информатички кабинет
Ред. |
Назив опреме и наставних средстава |
Број |
1. |
Сто |
30 |
2. |
Столица |
30 |
3. |
Школска табла |
1 |
4. |
Корпа за отпатке |
1 |
Уређаји и опрема |
||
1. |
Рачунар |
15 |
2. |
Преносни хард диск |
1 |
3. |
Активни звучници |
15 |
4. |
Слушалице |
15 |
5. |
Графичке табле за цртање |
15 |
Софтвер |
||
1. |
Софтверски пакет за обраду текста, рад са табелама и израду презентација |
15 |
2. |
Софтверски пакет за графичку обраду, анимацију и пост-продукцију |
15 |
3. |
Софтверски пакет за израду и дизајнирање сајтова |
15 |
4. |
Софтверски пакет за монтажу звука, слике и видеа |
15 |
У специјализованој учионици – Информатички кабинет, оствариваће се вежбе из свих стручних предмета.
Напомена: специјализована учионица – Информатички кабинет треба да има обезбеђен приступ Интернету.
2. Специјализована учионица – Демонстрација
аудио-визуелног наставног садржаја
Ред. |
Назив опреме и наставних средстава |
Број |
1. |
Наставнички сто |
1 |
2. |
Наставничка столица |
1 |
3. |
Ученичке столице |
30 |
4. |
Корпа за отпатке |
1 |
Уређаји и опрема |
||
1. |
Видео бим |
1 |
2. |
Пројекционо платно |
1 |
3. |
Звучни систем 2x100W |
1 |
4. |
Рачунар |
1 |
Софтвер |
||
1. |
Софтверски пакет за обраду текста, рад са табелама и израду презентација |
1 |
У специјализованој учионици – Демонстрација аудио-визуелног наставног садржаја оствариваће се вежбе из свих стручних предмета.
Напомена: специјализована учионица – Демонстрација аудио-визуелног наставног садржаја треба да има обезбеђен приступ Интернету.